Resepi Spaghetti Carbonara Cheese Simple

Resep spaghetti carbonara simple, easy spaghetti carbonara creamy, recipe spaghetti carbonara easy, resepi spaghetti carbonara simple, easy spaghetti carbonara creamy, spaghetti alla carbonara easy, spaghetti carbonara using cream, resepi spaghetti carbonara simple, resepi spaghetti carbonara che nom, resepi spaghetti carbonara sedap, resepi spaghetti creamy tomyam, resepi spaghetti buttermilk,

Mari kita bercerita tentang resepi spaghetti carbonara yang pasti membuatkan kita terliur. Dalam resepi ini, anda akan menemui gabungan antara keju, salad dan daging. Semua bahan-bahan ini akan dijadikan satu dan dicampur dengan spaghetti, dan resepi ini akan melahirkan hasil yang sangat lazat dan pasti memenuhi selera kita.

Spaghetti Carbonara

Sesiapa pun yang mencuba resepi ini, akan pasti jatuh cinta pada hasilnya. Jadi, untuk memulakan resepi ini, anda perlu mengumpul bahan-bahan berikut:

  • 1/2 cawan keju parut
  • 2 cawan spaghetti
  • 2 ulas bawang putih
  • 3 sudu makan minyak zaitun
  • 3 helai daun salad
  • 2 biji telur ayam
  • 200 gram daging asap, dipotong jadi dadu kecil-kecil
  • Garam dan lada hitam secukup rasa

Setelah mengumpul semua bahan yang diperlukan, anda boleh menyediakan spaghetti carbonara dengan langkah-langkah berikut:

  1. Rebus spaghetti dalam air mendidih dengan sedikit garam. Selepas sekitar 8 minit, bilas dengan air sejuk dan toskan.
  2. Tumbuk bawang putih dan campurkan dengan keju parut;
  3. Tumiskan daging asap dengan minyak zaitun sehingga kekuningan;
  4. Tambah daun salad dengan daging asap dan tumis sehingga layu;
  5. Panaskan sedikit minyak zaitun dalam kuali dan masukkan spaghetti;
  6. Tambahkan campuran bawang putih dan keju parut ke spaghetti;
  7. Tambahkan kandungan daging asap dan salad ke dalam spaghetti;
  8. Kocok telur ayam dalam mangkuk kecil dan masukkan ke dalam spaghetti;
  9. Tumbukkan lada hitam dan taburkan ke dalam spaghetti;
  10. Kacau rata dan masak sehingga terbit asap;
  11. Gaulkan spaghetti carbonara dengan bahan-bahan tadi, dan siap untuk disajikan.

Jadi, itulah resepi spaghetti carbonara yang pasti akan memuaskan selera anda. Sediakan makanan ini semasa waktu santai dengan rakan-rakan atau keluarga anda, dan pasti semua orang akan teruja dengan resepi ini. Selamat mencuba!

Resepi Spaghetti Carbonara Cheese Simple

If you are looking for Ini dia resepi spaghetti carbonara tomyam rasanya masam manis pedas, you've came to the right page. We have pics like Resepi spaghetti carbonara tomyam yang sangat sedap. tak rugi punya, resepi spaghetti carbonara simple / untuk sos prego, pemilik resepi, 4 aneka resepi spaghetti carbonara yang wajib dicuba, lazat yang amat. Read more:

Resepi spaghetti carbonara tomyam yang sangat sedap. tak rugi punya, resepi spaghetti carbonara tomyam yang sangat sedap. tak rugi punya

Resepi carbonara tomyam sedap berkrim pedas diperlukan rugi. Spaghetti resepi carbonara tomyam sedap prego pedas masam rasanya manis punya rugi sangat memikat selera selamat mencuba. Resepi carbonara senang sedap listikel. Ini dia resepi spaghetti carbonara tomyam rasanya masam manis pedas. 4 aneka resepi spaghetti carbonara yang wajib dicuba, lazat yang amat. Resepi spaghetti carbonara simple / untuk sos prego, pemilik resepi. Carbonara resepi cearaskitchen


Also read:

.